Over Studio 10am | studio10am.nl | grafisch ontwerp Rotterdam
visual designer, grafisch ontwerper, Rotterdam, vormgeving, Magda Margarint, Studio 10am, graphic designer Rotterdam, grafisch vormgever Rotterdam, freelancer, freelance grafisch ontwerper, visual identity designer, visuele vormgeving, visual design, brand identity, branding
19801
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-19801,theme-hazel,cookies-not-set,hazel-core-1.0.2,woocommerce-no-js,ajax_updown_fade,page_not_loaded,boxed,,content_with_no_min_height,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.0.4,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.1,vc_responsive

over STUDIO IOam

 

Hallo! Ik ben Magda Margarint, visueel ontwerper en eigenaar van STUDIO IOam. Met veel plezier en met een grote passie voor het grafische vak help ik jou als ondernemer graag met het ontwikkelen van je visuele identiteit en gedrukte en digitale communicatie-middelen die je nodig hebt om jouw boodschap of verhaal te vertellen. 

 

Ik neem jou als opdrachtgever mee in het ontwerpproces. Op deze manier zorgen we er samen voor dat jouw organisatie, project, evenement of dienst de juiste uitstraling krijgt, waar zowel jij als jouw gewenste doelgroep zich in herkent. Met jouw unieke huisstijl kun je jezelf onderscheiden van anderen en ervoor zorgen dat je jouw favoriete doelgroep als een magneet aantrekt. En waarmee je natuurlijk een goede indruk maakt en achterlaat.
Mijn werkwijze is persoonlijk, kritisch en betrokken. Doelgericht, eigenzinnig en met oog voor detail. Voor elke opdracht streef ik naar een authentieke stijl. Doorvertaalt naar gebruiksvriendelijke communicatie-uitingen, met een duidelijk en herkenbaar verhaal.

 

Een visuele identiteit (ook wel huisstijl of corporate identity genoemd) bevat alle visuele elementen waarmee je jouw organisatie, project, evenement of dienst zichtbaar en concreet maakt. Je logo, kleurenpalet, typografie, lay-out, marges, vormentaal en beeldtaal vormen samen het visuele DNA en vertegenwoordigen jouw kernwaarden en ambities. Je communicatie-uitingen bevatten in je logo, website, materiaal voor social media, visitekaartje en andere communicatie-middelen, zoals bijvoorbeeld briefpapier, brochures, flyers en e-books, maar net wat jij verder nodig hebt om jezelf zichtbaar te maken aan de buitenwereld. Door alles goed op elkaar af te stemmen en ervoor te zorgen dat alles klopt met hoe jij wil overkomen als bedrijf of organisatie, zorg je niet alleen voor eenheid, duidelijkheid en herkenbaarheid, maar kom je tegelijkertijd professioneel en betrouwbaar over.