Over Studio 10am | studio10am.nl | grafisch ontwerp Rotterdam
visual designer, grafisch ontwerper, Rotterdam, vormgeving, Magda Margarint, Studio 10am, graphic designer Rotterdam, grafisch vormgever Rotterdam, freelancer, freelance grafisch ontwerper, visual identity designer, visuele vormgeving, visual design, brand identity, branding
19801
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-19801,theme-hazel,cookies-not-set,hazel-core-1.0.2,woocommerce-no-js,ajax_updown_fade,page_not_loaded,boxed,,content_with_no_min_height,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.0.4,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.1,vc_responsive

over STUDIO IOam

 

Hallo! Ik ben Magda Margarint, visueel ontwerper en eigenaar van STUDIO IOam. Met veel plezier en met een grote passie voor het grafische vak help ik ondernemers en organisaties met het ontwikkelen van hun visuele identiteit en de benodigde gedrukte en digitale communicatie-middelen.

 

Ik neem jou als opdrachtgever graag mee in het ontwerpproces. Op deze manier zorgen we er samen voor dat jouw organisatie, project, evenement of dienst de juiste uitstraling krijgt, waar zowel jij als jouw gewenste doelgroep zich in herkent. Met jouw unieke huisstijl kun je jezelf onderscheiden van anderen en ervoor zorgen dat je jouw favoriete doelgroep als een magneet aantrekt.

 

Mijn werkwijze is persoonlijk, kritisch en betrokken. Doelgericht, eigenzinnig en met oog voor detail. Voor elke opdracht streef ik naar een authentieke stijl. Doorvertaalt naar gebruiksvriendelijke communicatie-uitingen, met een duidelijk en herkenbaar verhaal.

———–

Een visuele identiteit (ook wel huisstijl of corporate identity genoemd) bevat alle visuele elementen waarmee je jouw organisatie, project, evenement of dienst zichtbaar en concreet maakt. Al deze elementen, zoals logo, kleurenpalet, typografie, lay-out, marges, vormentaal en beeldtaal vormen samen het visuele DNA en vertegenwoordigen jouw kernwaarden en ambities. In een huisstijlhandboek worden richtlijnen opgesteld, zodat de visuele elementen in de juiste verhoudingen ten opzichte van elkaar worden gebruikt. Door deze richtlijnen consistent door te voeren in alle communicatie-uitingen, zoals bijvoorbeeld je visitekaartje, logo, briefpapier, brochures en website zorg je voor eenheid, duidelijkheid, herkenbaarheid en betrouwbaarheid.