De kracht van papier in het digitale tijdperk! » studio10am.nl
De BO12-box 'Creative Paper in the Digital Age', een gelimiteerde uitgave van Antalis met 12 notitieboekjes, ontworpen door 12 internationale ontwerpers.
BO12-box
20824
post-template-default,single,single-post,postid-20824,single-format-gallery,cookies-not-set,hazel-core-1.0.2,woocommerce-no-js,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,content_with_no_min_height,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.0.4,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.1,vc_responsive
  • BO12-box. Gelimiteerde box met 12 notitieboekjes van papierleverancier Antalis

De kracht van papier in het digitale tijdperk!

De BO12-box, kort voor Book of 12, was een tijdje geleden te bestellen via de facebook pagina van Antalis. Vandaag ontving ik de box met de titel Creative Paper in the Digital Age, een gelimiteerde uitgave van Antalis gedrukt op bijzonder papier.

 

De box bevat 12 notitieboekjes, waarbij de omslagen ontworpen zijn door verschillende internationale ontwerpers. Voor elk boekje is een papiersoort gekozen uit de collectie Creative papers van Arjowiggins. Binnenin elk boekje is een quote en een kort interview geplaatst van desbetreffende ontwerper met hun visie over papier in combinatie met vormgeving in het digitale tijdperk.

 

 

If you pick the wrong paper, there will be no magic

                 – Michal Batory | BO12 #3/12

 

 

Voor de omslagen is de papiersoort Rives Sensation Matt gebruikt.

Voor de binnenwerken is een keus gemaakt uit de papiersoorten:
• Conqueror Laid
• Conqueror Connoisseur 100% Cotton
• Rives Linear, Curious Collection Metallics
• Curious Collection Skin
• Curious Collection Matter
• Keycolor of Pop’Set.