Rotterdamse Orgeldagen
grafisch ontwerper Rotterdam, vormgeving, Magda Margarint, Studio 10am, graphic designer Rotterdam, grafisch vormgever Rotterdam, freelancer, freelance grafisch ontwerper
145
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-145,cookies-not-set,hazel-core-1.0.2,woocommerce-no-js,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,content_with_no_min_height,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.0.4,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.1,vc_responsive

Rotterdamse Orgeldagen

Voor de Rotterdamse Orgeldagen heeft Studio 10am vanaf de eerste editie het concept, de huisstijl en de visuele communicatie-uitingen ontworpen. Naast het logo werden o.a. flyers, posters, programmaboekjes, advertenties en banners ontwikkeld. In 2013 vond de 5e en laatste editie van het festival plaats.

 

Het festival trok in 2008 meer dan 4.000 bezoekers, waarbij de Britse orgelcultuur centraal stond.
In 2010 werden allerlei avontuurlijke presentatievormen en spannende combinaties gezocht met kunstvormen zoals dans, jazz, poëzie en zelfs popmuziek. De focus lag hierbij meer op de Duitse Orgelcultuur.
In 2011 werd er uitgebreid aandacht besteed aan de Franse orgelcultuur van de 19e eeuw.
In 2012, lag de focus op de stad Venetië. Het programma was gewijd aan vier eeuwen muziek uit deze waterstad met bijzondere en spectaculaire hoogtepunten.
In 2013 ging de rondreis van de ROtterdamse orgelDAgen verder en deed Antwerpen aan.

 

Opdrachtgever

Stichting Rotterdamse Orgeldagen

Category

Identiteit, Logo